Webman skaber værdiskabende Facebook annoncer for virksomheder i alle størrelser. Hvad enten det er b2b eller b2c, så kan Facebook annoncer med garanti skabe værdi for din virksomhed.

 

Facebook annoncering er et must have for enhver virksomhed. Det er ikke kun for webshops, det er for alle. Det giver dig nemlig en helt unik mulighed for at komme igennem med et budskab.

Omkring 2/3 danskere bruger Facebook dagligt. Ingen andre steder kan du forvente at så mange øjne potentielt kan se din annonce.

 

Har du styr på dine målgrupper?

Hvis ikke du har helt styr på opsætning af dine målgrupper når du skal annoncere, så ender det med at blive dyrere for dig at annoncere, da din annonce vil blive vist for personer der på ingen måder er interesseret i dit produkt eller din ydelse.

Derfor handler det om at snævre målgruppen så meget ind, at så tæt på 100% af din målgruppe rent faktisk har en interesse i dit produkt. På den måde betaler du kun for at “gøre dig til”, for dem der vil dig.

 

Facebook annoncering kopi målgrupper

Her kan målrettes specifikke segmenter, såsom personer der allerede har besøgt jeres website, personer der har intereageret med jeres opslag, for ikke at tale om målretninger mod alder, køn, geografi osv. Det helt smarte ved facebook annoncer er kopi målgrupper.

Her kan tages alle de personer der har besøgt jeres hjemmeside, og opholdt sig herpå, lad os sige over 3 minutter. De er altså virkelig interesserede. Så laver facebook selv en profil på hvordan den gennemsnitslige person ud fra disse data ser ud. Og leverer derefter annoncer med den samme person-profil, til alle andre i landet. Det er smart!

 

Dynamisk annonceindhold giver dig de bedste resultater

Denne form for annonce er sikrer dig at dine annoncer tager sig bedst ud. En simpel Facebook annonce består af følgende:

  • 1 overskrift
  • 1 tekst
  • 1 billede
  • 1 knap med tekst

Med dynamisk annonceindhold har du nu mulighed for at tilføje 5 forskellige overskrifter, 5 forskellige tekster, 10 forskellige billeder og 5 forskellige tekster til knappen.

Herefter så splittester Facebook selv alle de her forskellige muligheder på kryds og tværs til den samme målgruppe. Når Facebook har samlet nok data om hvilke sammensætninger der virker bedst, bliver denne annonce vist mere og mere. På denne måde kan du altså splitteste mange forskellige mulige scenarier på en gang.

Facebook Annoncering løfter din forretning

Her kan målrettes specifikke målgrupper, såsom personer der allerede har besøgt jeres website, personer der har interageret med jeres opslag på Facebook, for ikke at tale om målretninger mod alder, køn, geografi osv.
 
Det helt smarte ved facebook annoncer er kopi målgrupper. 
 
Her kan tages alle de personer der har besøgt jeres hjemmeside, og opholdt sig f.eks 5+ minutter. De er altså virkelig interesserede. Så laver Facebook selv en profil på hvordan den gennemsnitslige person ud fra disse data ser ud. Og leverer derefter annoncer med den samme person-profil, til alle andre i landet. Det er smart!
Luk menu