God kommunikation og ingen bindinger

Seo

SEO, står for Search Engine Optimization. På dansk kalder vi det søgemaskineoptimering og det er arbejdet med at få din hjemmeside højt rangeretI Googles søgeresultat

75% klikker ikke videre til side 2 på Google*.

Derfor vil du gerne ligge på side 1 — og det kan du med SEO.

SEO dækker over en lang række opgaver og discipliner, som til sammen får Google til at stole på din hjemmeside.

Og med vores hjælp, så meget at dine sider kommer på side 1. 

Det fede ved side 1?

Det er der salget ligger.

*(kilde – junto.com)

Teknisk seo analyse

Søgeordsanalysen

Ved du hvad dine kunder søger på?

Vi oplever tit, at vores kunder tror at deres kunder søger på nogle helt bestemte ord for at finde dem.

Og ofte er det ikke rigtigt. Det ved vi takket være søgeordsanalysen.

Når vi starter et SEO-samarbejde op kortlægger vi din hjemmeside i forhold til eksisterende søgeord, hvor vi kan optimere og hvilke ord du bør dukke op på Google med.

På den måde målretter vi os mod dine kunder, og deres helt konkrete adfærd på Google. Et helt nødvendigt stykke forarbejde.
Og du ved hvad man siger, ikke?
Godt begyndt er halvt afsluttet.

Kvalitet over kvantitet

Hvad er meningen med 1000 besøgende på din hjemmeside, hvis de er der af de forkerte årsager?

God SEO er den der trækker besøgende til din hjemmeside, som rent faktisk får noget ud af at være der, som er på jagt efter en ydelse som din eller som lige præcis havde brug for rensegrej til el-tandbørster af mærket Healthy Tooth.

Lad være med at trække alle til dig. Det er ikke effektivt. Træk de rigtige til dig, og se salget ryge i vejret.

Søgemaskineoptimering

Hjemmesiden havde nogle tekniske udfordringer som vi fik løst. Herefter igangsatte vi en koordineret on-page optimering samtidig med at få udbygget på den mangelfulde linkprofil. Detailing Center har erobret flere stærke 1-pladser og modtager langt flere seriøse henvendelser via deres organiske placeringer på Google.

Mere organisk trafik
0 %
Søgeord på side 1
0
Seo fra Webman

Skriv de bedste Seo Tekster

En stor del af det Google vurderer din side på, er dens tekster.

Derfor skal der lægges ekstra tanker i det der står på din hjemmeside. For eksempel kan du spørge dig selv om det her:

  • Snakker mine tekster til min målgruppe?
  • Besvarer mine tekster de spørgsmål min målgruppe har?
  • Bruger jeg relevante søgeord i mine overskrifter og beskrivelser?

     

Derudover skal du tænke på tonen du skriver i.

Er din målgruppe ældre? 

Er din ideelle kunde 17 år?

Så er det to vidt forskellige sprog du skal bruge, for at ryge opad i søgefeltet.

Vær der når kunden er købsklar

De gamle sko er slidt ned og der skal nye til.

Du starter med at søge på “sko”. Du søger inspiration.

Ud fra din første søgning kommer du lidt dybere ned, og tættere på et valg. Nu søger du efter “Kondisko”.

Du finder mærket du har tænkt dig at købe fra, så nu søger du efter “Nike Air Jordan”, og køber fra den første side på Google.

Tro det eller lad være, dette er købsrejsen for virkelig mange kunder.

Som du kan se bliver søgningerne mere og mere specifikke. Det er af den grund vigtigere for dig, at sigte efter de søgeord med højeste købshensigt.

Hvis du blot sigter efter at ligge nummer 1 på søgeordet “sko” får du kun informationssøgende besøgende, men sigter du efter “Nike Air Jordan” får du langt flere købsklare besøgende til din webshop

Work smarter, not harder.