Da jeg var 13 år lavede jeg min første hjemmeside.

 

Dengang var det en helt anden tilgang til hjemmeside-opbygningen end den man kender idag. Det var benhårdt arbejde i teksteditoren “notesblok” og ikke noget med responsive hjemmesider, værktøjer eller andet fancy stuff. Det har lært mig en masse, at tage den hårde vej, til der hvor jeg er idag.

Tilbage i tiden skulle mine “kunder” (familie, venner og naboer) ringe til mig for at få ændret tekster og billeder på deres hjemmesider. Sådan er det ikke idag. Idag har jeg, heldigvis,  “kunder” (rigtige betalende kunder), som selv kan gå ind og rette til i deres hjemmesider på under 1 minut.

 

 

Fra Webdesigner 18 til Webman

Webdesigner 18 blev stiftet i 2010.

Nu spørger du sikkert, “Hvorfor ville du hedde Webdesigner 18 dengang?” Men det ville jeg fordi jeg designer ting til web og tidligere i mit liv spillede jeg også fodbold i klubben Viborg FF. Her spillede jeg med nummer 18 på ryggen. Derfor fandt jeg det meget naturligt at disse to ting skulle smedes sammen og deraf kom navnet Webdesigner 18.

Nu har jeg derimod fået mit ønskenavn, Webman. Det er nemt, simpelt og uhyggeligt relevant!

Facebook Annoncering løfter din forretning

Her kan målrettes specifikke målgrupper, såsom personer der allerede har besøgt jeres website, personer der har interageret med jeres opslag på Facebook, for ikke at tale om målretninger mod alder, køn, geografi osv.
 
Det helt smarte ved facebook annoncer er kopi målgrupper. 
 
Her kan tages alle de personer der har besøgt jeres hjemmeside, og opholdt sig f.eks 5+ minutter. De er altså virkelig interesserede. Så laver Facebook selv en profil på hvordan den gennemsnitslige person ud fra disse data ser ud. Og leverer derefter annoncer med den samme person-profil, til alle andre i landet. Det er smart!
Luk menu